Things from my mind..

O Colectie de ganduri, idei si reflectii marca Damian Silviu

Vasile Tintas`s life Cocalar's Life funny :)

Pare filmat in stilul MTV Cribs, este destul de ingrijita filmarea ca sa fie ceva de amatori gen taranul cu maserati - "pe cine vedem noi" . Primul gand al meu a fost “Un alt taran laudaros si cocalar ca si ala cu maserati-ul, ca cel din Spania…” dar apoi mi`am adus aminte ca toate vedetele americane care isi prezentau casa la MTV Cribs, din garaj pana la sampania Crystal din frigider si ...E mega misto că descrie fiecare obiect din casă precum si ca adauga cate un cuvant englezesc la 2 romanesti. This is a rag. We use this for ex. Smells like God juice... Dar cel mai tare e atunci cand isi prezinta familia, la un moment dat este, pe urma cand se intoarce cameramanul dispar toti..aa si plus ca greseste anii la ambele fiice :)) Am rude plecate din tara prin 90- 95 si inca vorbesc corect romaneste chiar daca nu au mai venit in Romania de peste 15 ani.

Mie mi-a placut, am ras destul de mult, dar il felicit pentru realizari. Merita apreciat, ca a muncit. Ceea ce vroiam sa spun insa este ca Youtube are o optiune sa nu faci video public, ci sa-l tii privat. Cred ca poate fi utilizata cu incredere, pentru a se evita comentariile ulterioare :))).

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Fara Limbaj Obscen! Blogul se impune limbajului de bun simt!