Foarte inteligenta e campania realizată de Grey pentru BestJobs: au pus nişte tricouri inscripţionate cu “Ce e aia Bestjobs?” pe umerii unor oameni cu slujbe mai puţin sexy: de la vânzători de ciorapi “Nike”, până la cei care spală parbrize prin intersecţii. Clipul a fost pus azi pe YouTube şi are doar vreo 300 de vizite, însă Neogen susţine că în urma campaniei, BestJobs s-a ales cu 8,7% vizualizări în plus faţă de săptămâna precedentă şi 9.100 de useri în plus.
Faceți căutări pe acest blog
PS:
Bine ai venit! Mă numesc Damian Silviu, am 2X de ani şi acesta este locul unde impart cu voi opinii si diferite informatii mai mult sau mai putin folositoare.
Mersi de vizita! :)
[En] Hello there! My name is Damian Silviu, i'm 2x years old, and this is my virtual space where i share some things with you! Thx for your visit!
Mersi de vizita! :)
[En] Hello there! My name is Damian Silviu, i'm 2x years old, and this is my virtual space where i share some things with you! Thx for your visit!
Site-uri...
Arhivă
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu
Fara Limbaj Obscen! Blogul se impune limbajului de bun simt!